LA NOSTRA ESCOLA

Tota la informació sobre qui som i com treballem

MATRICULACIÓ

Informació sobre la matriculació per al curs 2018-19

LA BRUGUITECA

Per viatjar lluny, no hi ha millor nau que un llibre. Emily Dickinson

ESPAIS I SERVEIS

Conegueu el nostre centre fent-hi una visita virtual

PROJECTES

Informació sobre els projectes que realitzem a l'escola

SETMANA SANT JORDI, JOCS FLORALS I FESTA DE PRIMAVERA

Publicat el Dimecres, 09 abril 2014

Aquest curs just tornant de vacances de setmana santa ja tenim Sant Jordi al damunt; és per això que us avancem la programació amb els actes que tindran lloc la setmana del 21 al 25 d'abril.

DILLUNS 21 D’ABRIL. FESTIUNo hi ha escola.

DIMARTS 22 D’ABRIL: a les 16,45h a la biblioteca de l’escola, presentació del llibre ‘La llegenda de Sant Jordi’ a càrrec de la il·lustradora de contes Judit Algueró, mare de P3.

DIMECRES 23 D’ABRIL. SANT JORDI

Venda de roses a partir de les 8,30h del matí organitzada per l’escola. Els alumnes de 6è, acompanyats pels mestres, participaran en la venda. Si alguna família hi té inconvenient, cal que ho notifiqui al tutor de 6è.

Sortida de P3, P4 i P5 al teatre.

De 1r fins a 5è sortida a les parades de llibres de la rambla al llarg del matí.

DIVENDRES 25 D’ABRIL

JOCS FLORALS (obert a les famílies)

De les 9h a les 11,30h al gimnàs de l’escola:

- Lliurament dels premis dels Jocs Florals del Bruguera

3 premis col·lectius (1 per grup) per a Educació Infantil (P3, P4 i P5)

1 premi individual per a cada curs d’Educació Primària (de 1r a 6è)

- Lliurament dels premis del Concurs de portades del núm.22 de la Revista Borrissol.

*Hi haurà actuacions musicals d’alguns alumnes de Primària.

FESTA DE LA PRIMAVERA DE l’AMPA I DONACIÓ DE SANG (obert a les famílies)

A partir de les 16,30h:

Mostra de les activitats extraescolars organitzades per l’AMPA i per l'Associació Escolar Esportiva Joan Bruguera al gimnàs, aules PB  i exteriors: hip hop, teatre, scratch, plàstica, anglès, bàsquet...

Donació de sang al menjador de l’escola organitzada pels alumnes de 5è com a activitat de cloenda del Programa d’aprenentatge i servei que ens ha ofert el Banc de sang i teixits.

ANIMEU-VOS A COL·LABORAR-HI!!