QUI SOM

Informació sobre qui som

COM TREBALLEM

Informació sobre la línia pedagògica de l'escola

ESPAIS I SERVEIS

Conegueu el nostre centre fent-hi una visita virtual

LA BRUGUITECA

Per viatjar lluny, no hi ha millor nau que un llibre. Emily Dickinson

REUNIONS D'INICI DE CURS

Publicat el Dimecres, 04 Setembre 2019

Benvolgudes famílies,

el dia 12 de setembre comencem un nou curs. Per tal d'avançar plegats en l'educació dels vostres fills i filles, l'equip de mestres hem preparat unes reunions per tal d'informar-vos de com treballarem a l'escola, així com de les novetats d'aquest curs. Creiem que aquestes reunions són de gran interès per a vosaltres, així doncs us hi esperem a tots i totes.

Les reunions amb els tutors i tutores dels cursos de Primària es realitzaran els següents dies:

Cursos de 1r i 2n:  dijous 12 de setembre a les 16,45h a les aules de 1r i 2n (1a planta).
Curs de 3r:  dilluns 23 de setembre a les 16,45h a l'aula de 3r (1a planta).
Curs de 4t: dilluns 16 de setembre a les 16.45h a l'aula de 4t (1a planta).
Cursos de 5è i 6è: dimecres 18 de setembre a les 16.45h a les aules de 5è i 6è (2a i 3a planta).

En el cas que hàgiu de venir amb els vostres fills/es, hi haurà mestres al pati que se'n faran càrrec durant la reunió.

Us recordem que el primer dia de curs, podeu acompanyar els vostres fills i filles a l'aula.

Us informem també que dijous 19 de setembre a les 16.30h tindrà lloc la reunió informativa de les extraescolars de l'AMPA al gimnàs de l'escola.

Bon inici de curs a tothom!