Bloc d'educació infantil

BENVINGUDA DELS P-3

Publicat el Divendres, 18 Octubre 2019

LA BRUGUILLONA ENS DÓNA LA BENVINGUDA A LA BIBLIOTECA

AQUESTS PRIMERS DIES DE CURS ELS NENS I NENES DE P-3 ESTEM DESCOBRINT LA NOSTRA ESCOLA JOAN BRUGUERA.

LA BRUGUILLONA ENS HA CONVIDAT A ENTRAR A LA BIBILOTECA. QUE BONICA! I QUANTS CONTES PER LLEGIR!

PROJECTE DE TOTS

Publicat el Divendres, 11 Octubre 2019

"PROJECTE DE TOTS"

SANITAT VEGETAL

AQUEST NOU CURS COMENÇA, I JA ENS HEM CARREGAT D'ENERGIA AMB EL NOU PROJECTE DE TOTS "SANITAT VEGETAL"

COM A ACTIVITAT D'IMPACTE ENS HA VINGUT A FER UNA XERRADA DE CONSCIENCIACIÓ EL GRUP BRIGADA ACTIVISTA DEL SALABRET.

TO SEGUIT HEM SORTIT A INVESTIGAR  LA NOSTRA ESTIMADA DEVESA. HEM FET FOTOGRAFIES DELS OBJECTES QUE LA PODEN FER MALBÉ.

ALGUNA ESCOMBRARIA HEM POGUT TROBAR I NO ENS HA AGRADAT GENS. HAUREM DE MILLORAR LES ATENCIONS A LA NOSTRA DEVESA SI VOLEM QUE GAUDEIXI DE BONA SALUT.

ART AL CARRER

Publicat el Dimarts, 09 abril 2019

EXPOSICIÓ I PORTES OBERTES

TALLERS INTERNIVELLS "ATI"

"ART AL CARRER"

DURANT AQUEST SEGON TRIMESTRE ELS ALUMNES D'EDUCACIÓ INFANTIL HAN ESTAT INVESTIGANT I CREANT 5 ESCULTURES DE GIRONA PROPERES A L'ESCOLA.

PER COMENÇAR A AMBIENTAR-NOS VAREM FER UNA AGRADABLE PASSEJADA . MIRANT, TOCANT, FOTOGRAFIANT ENS VAM ADONAR DEL PATRIMONI CULTURAL GIRONÍ I COM DE BONIC ENS ALEGREN LA CIUTAT.

UN COP A L'ESCOLA ENS VAREM ORGANITZAR EN 6 GRUPS I CANVIANT DE TALLER CADA DUES SESSIONS ELS VAREM ANAR FENT TOTS.

FANG I PINTURA PER L'ESCULTURA AELON                                   APILEM MATERIALS  PER ESCULTURA JOSEP PLA

LA CAPSA DE LLUM AMB ART DIGITAL                                        PER L'ESCULTURA A EUROPA PINTEM PALS I ELS CLAVEM

ABCQ LES LLETRES TOVES AMB PLASTILINA

i EL 8 D'ABRIL HO HEM PRESENTAT A LES NOSTRES FAMILIES !!!

FEM PANELLETS

Publicat el Dimarts, 06 Novembre 2018

FEM PANELLETS

EL DIMARTS 30 D'OCTUBRE TOT EL CICLE D'EDUCACIÓ INFANTIL HEM FET PANELLETS.

CADA NEN I NENA HA PORTAT UN O DOS INGREDIENTS DE LA RECEPTA.(FARINA D'AMETLLA, SUCRE, LLIMONA,PATATA, COCO, PINYONS,CACAO, LLIMONES...)

S'HAN CONVIDAT A LES FAMILIES PER TAL D'AJUDAR A FER-LOS DURANT EL MATÍ, I A LA TARDA APROFITANT QUE HI HAVIA CELEBRACIÓ D'ANIVERSARIS ENS ELS HEM MENJAT.

QUE BONS ENS HAN SORTIT, N'HI HAVIA DE MOLTS SABORS : PINYONS, COCO, CACAO, AMETLLA...

FINS I TOT ENS HEM FET EL BARRET DE PASTISSER/A !

P-4

P-3

P-5

Apadrinament de 5è a p5

Publicat el Dimecres, 24 Octubre 2018

Els alumnes de 5è i els de p5 han començat el projecte de l'apadrinament lector. Durant tot el curs els alumnes més grans ajudaran als més petits a llegir i a realitzar activitats relacionades amb la lectura. El primer dia van aprofitar per presentar-se i, com podeu veure a les fotografies, va anar molt i molt bé.