ART AL CARRER

EXPOSICIÓ I PORTES OBERTES

TALLERS INTERNIVELLS "ATI"

"ART AL CARRER"

DURANT AQUEST SEGON TRIMESTRE ELS ALUMNES D'EDUCACIÓ INFANTIL HAN ESTAT INVESTIGANT I CREANT 5 ESCULTURES DE GIRONA PROPERES A L'ESCOLA.

PER COMENÇAR A AMBIENTAR-NOS VAREM FER UNA AGRADABLE PASSEJADA . MIRANT, TOCANT, FOTOGRAFIANT ENS VAM ADONAR DEL PATRIMONI CULTURAL GIRONÍ I COM DE BONIC ENS ALEGREN LA CIUTAT.

UN COP A L'ESCOLA ENS VAREM ORGANITZAR EN 6 GRUPS I CANVIANT DE TALLER CADA DUES SESSIONS ELS VAREM ANAR FENT TOTS.

FANG I PINTURA PER L'ESCULTURA AELON                                   APILEM MATERIALS  PER ESCULTURA JOSEP PLA

LA CAPSA DE LLUM AMB ART DIGITAL                                        PER L'ESCULTURA A EUROPA PINTEM PALS I ELS CLAVEM

ABCQ LES LLETRES TOVES AMB PLASTILINA

i EL 8 D'ABRIL HO HEM PRESENTAT A LES NOSTRES FAMILIES !!!