Bloc de cicle inicial

El sol, la Terra i els planetes del Sistema Solar

Publicat el Dimecres, 20 Febrer 2019

La millor manera de conèixer el nostre sistema solar és experimentant-lo. Tablets, realitat augmentada, una llanterna i el globus terraqui. Per què hi ha nit i dia? Ara ja ho sabem.

Desmontem cotxes

Publicat el Dimecres, 20 Febrer 2019

Les nenes i nens de primer hem estat desmontant cotxes! El projecte de la joguina ens hi ha portat i ha estat una activitat molt

divertida.

Educació Física

Publicat el Dimecres, 13 Febrer 2019

Els nens i les nenes de 1r i 2n han estat treballant l'expressió corporal a l'àrea d'Educació física, i mireu que bé que ho han fet!

El dia de la JOGUINA a Cicle Inicial

Publicat el Dimecres, 16 Gener 2019

Fa uns dies, els alumnes de l'escola van poder portar una joguina. A cicle inicial no van ser menys i ens vam fer un tip de jugar!

MIMING IN THE ENGLISH CLASSROOM

Publicat el Dimecres, 24 Octubre 2018

MIMING IN THE ENGLISH CLASSROOM

Using mime in the ESL classroom makes the Language learning more interesting, especially to lower level classes. Mime and gestures facilitate communication, understanding and participation.

L’ús de la mímica a l’aula d’anglès fa que l’aprenentatge d’aquesta llengua sigui més interessant. La mímica i els gestos faciliten la comunicació, la comprensió i la participació.