Bloc de cicle mitjà

Visita a l'Ajuntament

Publicat el Dilluns, 23 Gener 2017

Els alumnes de 3r i 4t vam anar a fer una visita a l’ajuntament de Girona. Els nens i nenes s’ho van passar d’allò més bé simulant que eren els regidors de l’ajuntament i representant un ple municipal. El tema a resoldre era com millorar i reformar el pont de les peixateries velles també anomenat pont Eiffel. Vam tenir la sort que l’alcaldessa Marta Madrenas i alguns dels regidors actuals compartissin un petit moment del seu dia amb nosaltres.

Les estratègies dels éssers vius

Publicat el Dilluns, 23 Gener 2017

Els alumnes de 3r i 4t vam anar al CaixaForum i vam poder gaudir d’un taller sobre “Les estratègies dels éssers vius”.

El taller els va permetre conèixer les relacions entre els éssers vius i el medi, així com les conseqüències que pot haver-hi si l’alterem o el destruïm, ens ajudarà a protegir i a conservar el nostre entorn. A més, el taller pretén que els infants entenguin el perquè de colors, formes, mides, comportaments..., de diferents éssers vius i la seva funció per poder sobreviure en un entorn incert. Finalment, han pogut descobrir la relació que hi ha entre els factors físics i la vida que es desenvolupa en un lloc determinat, mitjançant jocs i maquetes.

L'enquesta de 4t B

Publicat el Dilluns, 22 Febrer 2016

A 4tB hem treballat l'enquesta. Per fer-ho hem escollit una temàtica, que en aquest cas ha estat la política, i hem elaborat un qüestionari. Hem sortit a la vorera de l’escola i hem aconseguit enquestar 63 persones.

Adjuntem un document amb l'enquesta i els resultats

La Fageda d'en Jordà

Publicat el Dilluns, 18 Gener 2016

El passat dimarts 13 d’octubre, els alumnes de cicle mitjà vam fer la primera sortida del curs al Parc Natural de la Garrotxa. Vam gaudir d’una visita guiada a la Cooperativa la Fageda. Observàrem de ben a prop les vaques i vedells i tot el procés que es duu a terme per arribar a la producció dels iogurts i tots els productes làctics boníssims. També férem una bonica passejada per la Fageda d’en Jordà. Finalment, vam dinar i jugar a l’entorn de la zona volcànica. Ens ho vam passar d’allò més bé i va ser una molt bona primera sortida

Pares i mares a l'aula

Publicat el Dilluns, 18 Gener 2016

PARES A L’AULA

Durant aquest curs, convidem als nostres pares i mares a l’aula perquè ens expliquin les seves professions. De moment ja s’han animat uns quants, aquí us deixem un recull dels moments viscuts.

Per veure més col·laboracions de pares i mares cliqueu l'arxiu adjunt.