Bloc de cicle superior

Mnatec amb 5è i 6è

Publicat el Dimecres, 05 Desembre 2018

Els nens i nenes de cicle superior van anar a Terrassa, al museu de la ciència i la tècnica de Catalunya.

Els alumnes de cinquè van realitzar un taller sobre els engranatges i els estudiants de sisè van fer un taller sobre l'energia i l'electricitat.

Va ser una experiència genial.

Sortida: Innovacions a la prehistòria

Publicat el Dilluns, 19 Novembre 2018
Els alumnes de cinquè van visitar el museu arqueològic de Girona per fer l'activitat: Innovacions a la Prehistòria. Durant el matí els alumnes van fer quatre tallers: presentació d'eines prehistòriques, creació d'una pedra bifacial, creació d'una figura de fang i finalment van poder veure com es feia el foc.
La jornada va anar molt i molt bé com podeu veure a les fotografies.

Apadrinament de 5è a p5

Publicat el Dimecres, 24 Octubre 2018

Els alumnes de 5è i els de p5 han començat el projecte de l'apadrinament lector. Durant tot el curs els alumnes més grans ajudaran als més petits a llegir i a realitzar activitats relacionades amb la lectura. El primer dia van aprofitar per presentar-se i, com podeu veure a les fotografies, va anar molt i molt bé.

Setmana de la mobilitat sostenible

Publicat el Dilluns, 01 Octubre 2018

Durant la setmana de la mobilitat sostenible els alumnes de cinquè i sisè vam fer un taller per recollir dades sobre: la contaminació acústica de l'entorn de l'escola, la velocitat dels cotxes que passen a prop del centre, quin nivell de contaminació atmosfèrica desprenen els cotxes que passen, etc. Fou molt interessant i hi seguirem treballant.

Enquesta a la classe de primer

Publicat el Dimecres, 25 abril 2018

Baixem a primer a fer-los un enquesta per recollir dades