EL DIA MÉS ANIMAL DEL BRUGUERA!

Publicat el Dimarts, 06 Març 2018

Divendres passat vam celebrar el Dia de la Mascota a l’escola i tots els nens i nenes que vam voler, vàrem portar la nostra mascota a l’escola.

Al matí, vam fer les presentacions de les nostres mascotes als nostres companys de classe, vam elaborar un mural gegant al pati amb totes les fotografies de les mascotes i també un gràfic per saber el número de mascotes que teníem a la nostra escola. Van guanyar els gossos!

A la tarda, vam organitzar una mostra de mascotes al pati perquè tots els nens i nenes de l’escola poguessin conèixer les mascotes dels altres cursos. Hi havia gossos, gats, peixos, hàmsters, conills, conills porquins, tortugues, canaris, periquitos...

Durant tot el dia, vàrem fer un treball de conscienciació i reflexió sobre el tracte que han de rebre les mascotes, treballant els valors de responsabilitat, cura i estimació dels animals.

I vam aprendre moltes coses sobre la vida d'aquests animals! Va ser un dia molt especial i divertit!

Volem donar les gràcies a les famílies per haver-nos ajudat amb la seva col·laboració!