INSCRIPCIÓ ACTIVITATS EXTRAESCOLARS DE L'AMPA CURS 19-20

Publicat el Dimecres, 04 Setembre 2019

Aquest any les inscripcions es faràn  a través d´un formulari digital per internet, si alguna família té algún problema, que es posi en contacte amb la comissió d'extraescolars de l'Ampa.

En el següent enllaç trobareu el formulari d’inscripció que cal que empleneu i envieu clicant el botó ENVIA del final del formulari.

Accés al formulari.

El període d'inscripció  és de l'1 al 23 de setembre. Per considerar que un/a alumne/a ha estat inscrit/a, a part d’emplenar el formulari caldrà haver efectuat el pagament de l'activitat corresponent al número de compte: ES09 0081 7020 2100 0137 4646 (Banc Sabadell).

És molt important que indiqueu el nom i cognoms de l'alumne/a en el concepte de la transferència/ingrés i enviar el resguard bancari al correu electrònic següent:

extraescolars.ampabruguera@gmail.com

Podeu realitzar el pagament en 2 modalitats:

- Pagament únic en el moment de la inscripció:  de l'1 al 23 de setembre.

-Fraccionar el pagament en dues meitats : 1r pagament de l'1 al 23 de setembre.

2n pagament de l'1 al 30 de novembre.

*Per a poder realitzar les activitats extraescolars s'ha de ser soci de l'AMPA i estar al dia de pagaments. Si hi ha quotes pendents de l'any passat, no serà possible realitzar cap activitat.

*En cas de baixa d'una o més activitats, no es retornaran els diners passat un mes de prova (octubre). En cas que la baixa sigui per causa de força major, es valorarà si és possible tramitar una devolució en cada cas.

*Les activitats extraescolars comencen  el primer dilluns d'octubre i acaben l'últim dia de maig.  Piscina n'és l'excepció, ja que s'acaba el mes de juny (segons calendari escolar).

*Els preus són de tot un curs i s'han ajustat al cost de l'activitat, segons els acords als quals ha arribat l'AMPA en cada cas.

Descomptes (excloents):

5% famílies amb més d'un fill/a inscrit a activitats extraescolars.

10% famílies monoparentals, s'ha de presentar fotocòpia del carnet

10% famílies nombroses, s'ha de presentar fotocòpia del carnet.

Estem a la vostra disposició per qualsevol aclariment o informació addicional.

Comissió Extraescolars AMPA Joan Bruguera