Bloc de cicle mitjà

CASTANYADA TERRORRÍFICA

Publicat el Dimecres, 13 Novembre 2019

Les nenes i els nens de 4t ens vam fer aquesta fotografia el dia de la castanyada. Ens reconexieu a totes i a tots?

HAPPY HALLOWEEN !

Publicat el Dimecres, 13 Novembre 2019

Students of year 4 are working about parallel and intersecting lines. We worked about Halloween as the 31st October we celebrated this festivity. Happy Halloween!!

HAPPY HALLOWEEN !

Publicat el Dimecres, 13 Novembre 2019

Els nens i nenes de 6è hem treballat Halloween plegats. Hem fet diferents racons amb activitats i hem treballat en grup.

Happy Halloween!

Year 6 and year 4 students learnt Halloween together. We did different workshops and we worked in groups!

Aiguamolls de l'Empordà

Publicat el Dimecres, 13 Març 2019

Fa unes setmanes, els alumnes de tercer i quart del Joan Bruguera vam passar un dia perfecte als Aiguamolls de l'Empordà. Vam sortir aviat cap al nord i en arribar vàrem esmorzar tots junts. Llavors, per grups, vam visitar el parc per descobrir-ne mil detalls: la fauna i la flora, les històries i anècdotes, l'origen de la zona i la situació geogràfica. La tarda la vam dedicar al joc i al lleure en una zona verda. Una jornada molt complerta!

Educació Física

Publicat el Dijous, 14 Febrer 2019

Aquí teniu una mostra de l'activitat "d'acrosport" amb els nens i les nenes de cicle mitjà.

Observeu quins artistes tenim a l'escola!