Bloc de cicle superior

XERRADA INTERNET SEGURA

Publicat el Dilluns, 18 Novembre 2019

El passat divendres ens va visitar en Jordi, un mosso d'esquadra especialitzat en noves tecnologies. Ens va explicar a fer un ús responsable d'internet i de les xarxes socials. La xerrada va ser molt útil i molt interessant.

BOMBES SOBRE GIRONA

Publicat el Dimecres, 13 Novembre 2019

Els alumnes de sisè van visitar el museu d'història per fer l'activitat Bombes sobre Girona. La sortida va consistir en una visita guiada al museu i una ruta per alguns dels refugis de la ciutat. La sortida va anar molt i molt bé.

LA GIRONA MEDIEVAL

Publicat el Dimecres, 13 Novembre 2019

Una de les sortides que hem fet fa poc, va ser conèixer una mica la història de la Girona Medieval. Ens va acompanyar un guia i vam poder descobrir algunes coses que no sabíem de la ciutat.

UN REPTE A 5è

Tenim un repte!

La Núria ens va dobar:

- 1m. de fil.

- 1 m. de cinta.

- 1 "nube"

- 20 espaguetis.

Amb 20 minuts de temps havíem de fer una torre. Nosaltres no ho vam aconseguir, però vam treballar en grup, ens vam organitzari vam escoltar als altres. Ens va agradar molt!

TEIXIM JUNTS

Publicat el Dimecres, 13 Novembre 2019

A la classe de 5è vam fer una activitat d'inici de curs per a fer pinya. Ens ho vam passar molt bé!