Bloc de cicle superior

CURSA D'ORIENTACIÓ

Publicat el Dimecres, 04 Març 2020

La Bruna i l'Oriol de 5è, han organitzat una cursa d'orientació als companys de l'Escola!!! Una gran cursa!  Gràcies Rose i aligots per tot el material!!!

NORMALITZEM LES DIFERÈNCIES A L'ESPORT

Publicat el Dilluns, 02 Març 2020

La Núria ens va visitar per explicar-nos com es troba actualment la situació de l'esport masculí i femení. Va ser una xerrada molt interessant que ens ha fet reflexionar molt sobre aquest tema.

REPTES COOPERATIUS A EDUCACIÓ FÍSICA

Publicat el Dimecres, 12 Febrer 2020

Els alumnes de Cicle Superior han treballat els reptes cooperatius durant aquest trimestre. Han d'assolir un objectiu amb l'ajuda de tots. Aquí podeu veure que bé que ho han fet!

VISITA AL PARLAMENT

Publicat el Dimecres, 11 Desembre 2019

Els alumnes de Cicle Superior van visitar el Parlament per acabar el seu projecte. Va ser una visita molt interessant on van podem conèixer moltes coses sobre el Parlament i també com treballen els diputats.

XERRADA INTERNET SEGURA

Publicat el Dilluns, 18 Novembre 2019

El passat divendres ens va visitar en Jordi, un mosso d'esquadra especialitzat en noves tecnologies. Ens va explicar a fer un ús responsable d'internet i de les xarxes socials. La xerrada va ser molt útil i molt interessant.